dinsdag 5 november 2013

Penguin 1


For this CAS one I used some different kinds of ink in this one, to make it interesting. Didn't use any copics or so this time, although I like coloring a lot and missed it a bit. I find it still pretty hard to make a CAS card which is both clean and interesting, but I hope this one will do for you. If you have any suggestions, please let me know!


Weer eens een poging tot een CAS kaart. Ik heb een paar verschillende kleuren gebruikt om de kaart interessant te maken. Deze keer heb ik geen copics gebruikt, ondanks dat ik wel graag kleur. Ik miste het dan ook wel een beetje, haha. Ik vind het nog steeds lastig om een CAS kaart te maken die zowel eenvoudig/clean als interessant is, maar ik hoop dat dit in de buurt komt. Mocht je tips voor me hebben, laat het weten!



Stamp/Stempel: Hot off the press
Inks: Memento Lady Bug, Tuxedo Black and Northern Pine
Border/Rand: Stickles silver

Geen opmerkingen:

Een reactie posten